lite om skolan :P

Sitter i plugget. Har precis haft lektion med typ elsäkerthet som jag missat, vi pratade och fick sätta dit en strömbrytare på en saldd så nu är jag bäst på det :M

Är jättetrött, men vet inte varför. Vill så gärna åka hem och sova. Känner mig så ensam här. Vet inte vad jag ska göra, allt känns så konstigt bara... Blir nog kvar i skolan lite efter vi har slutat. Har en lektion till men sen ska de som är med i utklädnadsshowen träna och vi som inte är med ska vara där och se om det är något vi kan hjälpa till med, jag har erbjudit mig att filma dem men får väl se hur det blir. Har lånat älsklingens filmkamera iallafall. I bland ångrar jag mig att jag inte är med i utklädnadsshowen. De verkar ha så roligt. Utklädnadsshowen är en grej treorna på skolan har, man klär ut sig och så sätter man ihop en liten show, som man visar upp på skolan och så är de andra skolaron i staden med och så är det typ tävlingar och sånt tror jag. Har inte så stor koll. Har inte koll på någonting tror jag :(  Känns som om jag är på väg neråt i gen så nu får vi ta i med hårdhanskarna lite och ta oss i kragen. Men det är så mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu men jag säger väl som alla andra: Det ordnar sig och blir bra till slut. Om man tror på det så blir det väl antagligen så också, eller ?

Ha det gött // Anna  ps: släng gärna en kommentar! ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0