Onsdag

I morse när jag vaknade var jag väldigt trött. På första lektionen som är 2 timmar lång höll jag på att somna :S Men fremmåt lunchen började jag sluta känna mig trött. På eftermiddagen hade jag utvecklingssamtal med skolan och det gjorde mig för en gångs skull glad. Det visade sig att jag låg bättre till i skolan än jag trodde ! Känner mig riktigt nöjd faktiskt :) När jag kom hem blev det lite målning och sen bar det iväg in till stan för att köpa mer färg. Har städat hos min Lill-älsk i dag, hon börjar bli smal igen min lilla tjockis :( Nu ska jag fixa lite saker och sen packa tills i morgon då jag åker till älsklingen. Ska bli skönt :)

Ha det gött !  // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0