Härliga fredag !

Sitter i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Fick sovmorgon i dag då första lektionen var inställd :) Det är jättehärligt väder ute med strålande sol. Önskar jag fick vara ledig i dag. Då skulle jag ta en prommenad i solen. Sen städa mitt rum och plugga. Det ska jag göra när jag kommer hem. Och så ska jag baka tårta till mamma som fyller år i morgon. Iallafall förbereda för tårtan. I kväll blir det nog mys i soffan och bara slappa. Förhoppningsvis hinner jag klart med plugg på eftermiddagen så att jag får en pluggfri helg. Nästa helg ska jag se till att vara pluggfri. Då åker jag till Älsklingen. Hoppas på fint väder den helgen och att man kan åka skidor. Ska ju på typ arbetsintervju eller något likande nästa fredag. Jag hörde inte riktigt vad hon sa i telefonen om hon sa: Informera lite om arbete och om du har några fårgor eller om hon sa att hon skulle ställa några frågor så vi får väl se. Känns lite pirrigt iaf. Men nu måste jag gå till lektionen. Ha det gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0