Förändring :)

Som ni ser har det nu blivit en ny header på bloggen. Har gjort den alldeles själv, vet inte om den vart så bra men jag är helt nöjd med den :) Det är första gången jag gör någon egen design till en blogg.

Det har väl inte hänt så mycket av intresse de sanste dagarna. I helgen var jag ju hos älsklingen och det vart mest en massa mys framför teven. På lördagen var vi till deras kompisar en sväng. De har en gård och jag var med in i laggården. Känner mig fett stolt! Är nämligen typ asrädd för kossor. Tycker de är läskiga på nära håll.

NU ska jag nog gå och pyssla lite, kanske kommer lite bilder på kossorna senare, tog några kort med mobilen men den är ju sämst så får se hur bra bilderna blev. Ha det gött ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0