vardag

Sitter i skolan,, igen, skriver ofta härifrån har jag kommit på. Har lunch nu, väntar på en kompis sen ska vi gå och äta. Efter lunchen blir det pedagogiskt ledarskap och sen slutar jag. Då ska jag vänta på D. Hon slutar snast typ 4 ^^ Sen bär det av hem till D där vi ska hitta på något att göra haha vet inte riktigt vad men något hittar vi väl på. Medans jag väntar på henne ska jag försöka plugga lite och få till körskolan... Övningskörde lite igåt med mamma, det gick bra tyckte jag..

Jag håller nog på att bli sjuk, har ont i halsen och så och i huvudet å örat.. vill inte bli sjuk nu. Ja vad ska jag säga igentligen,,, ha väl inget att säga här direkt, blir väl mäst vad jag håller på med om dagarna...

Ha det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0