sol :)

Soligt väder i dag :) Nice ! Efter frukosten blev det en prommenad med Winston (vovven) och sen var jag ut och fotade lite medans "gubbarna" höll på med traktorn. Var ganska skönt ute. Temperaturen håller nollan och på himlen är det sol. Lyckades göra lite pinsamt på prommenaden också -.-' Hade inte sett en enda på hela vägen och sen när jag nästan var hemma och mötte grannarna så halkade jag :S Pinsamt juh ! Fast som tur var gjorde jag inte värsta vurpan utan jag gick ner på knä och friade i stället xD

Nu håller "gubbarna" på att bära in ved men de ville inte ha någon hjälp så jag fick skala potatis i stället så nu ska jag gå och göra det. Skriver lite senare om nyår och så
ska ni få se lite bilder. Ha det gött så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0