Skola och uppgifter

Har första lektionen. Segt att gå upp i morse, känner mig inte riktigt kry, tror Älsklingen har smittat ner mig med hans förkyldning. Men det går iallafall bra att jobba nu, ha hittat det jag söker efter, håller på med grupparbete om adoption.. I dag händer det väl inte så mycket, blir skolan, sen typ hem och plugga, övningsköra, mat, mera plugg, se tv... Ungefär så mitt liv ser ut just nu, men pluggen börjar avta. I går fick jag ju klart min etik uppgift, tack vara att älsklingen hjälpte mig i helgen. Det var riktigt nice. Känns skönt att den är inlämnad, så nu är det bara en del grupparbeten kvar att jobba med tror jag. Ska kolla upp ordentligt och organisera mitt plugg lite så jag vet vad jag ska göra. Det skulle inte förvåna mig att det kommer komma massa nya uppgifter att göra snart. Nej, nu ska jag sätta igång och fortsätta med adoptionsarbetet. Ha en bra dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0