rastlösa kvällar

Är jätte rastlös :( Skulle titta på tv men det gick inte så bra, började sticka, gick typ 10 minuter sen sket jag i det med och nu sitter jag här och försöker skriva av mig lite. Jag tror faktiskt att jag är trött i dag, mina ögon är iaf trötta, men det kanske beror på att jag setat vid datorn hela dagen nästan. Saknar min älskling. Önskar han var här. Jag har kommit på att jag inte är lika rastlös när jag är med homom. Oftast kan jag liksom sitta och bara vara med han då men nu när jaginte är med han går det inte alls, nu måste jag typ göra något hela tiden... Kanske ska ta och ringa honom en stund.. Fast han tittar nog på tv och det är då som att prata med en vägg.. Aja han kommer hit till helgen iallafall, eller om vi ska till stugan, det återstår att se :P Längtar till helgen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0