Pluggat

Jaha, då är det söndag i gen. Sitter här och skriver rent det jag pluggade i natt. Etik och livsfrågor. Fast jag är inte riktigt klar än men jag vet inte hur jag ska göra typ så behöver hjälp.. Har Lill-älsk i knät och sitter å myser lite. Funderar på om jag ska gå och kolla på en film sen lite senare när jag pluggat klart. Ska plugga pedagogiskt ledarskap också. Har läxförhör i det på tisdag tror jag. Och sen ska det nog bli lite bonniers trafikskola också..

I går hade jag svårt att somna, först satt jag och pluggade till 12 ungefär och sen så skulle jag försöka sova men det bara kröp i kroppen. Det kändes ungefär som om jag hade stoppat händerna i en myrstack och så klättrade myrorna upp och ner för armarna och på ryggen och benen. Blir galen när det blir så men efter om och men så somnade jag, vet inte vad klockan var. Sov iaf till 12 nästan i dag 11:45 gick jag upp ungefär.. Ne nu ska jag nog gå och göra frukost eller lunch, har inte bestämt mig än om det blir frulle eller lunch på engång ^^

Lill-älsk, en bild från i sommras.
Lill-älsk, en bild från i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0