Min dag ^^

Ska snart gå och lägga mig. Har pluggat lite och nu kollar jag mailen och cahttar med älsklingen lite...
Dagen har varit rätt bra, har varit trött och så men det har gått bra iallafall. Först i morse hade jag ju en 2 timmars lång religionslektion men det gick faktiskt bra, jag som tänkt att jag aldrig skulle fixat det, men läraren hade lagt upp lektionen på ett bra sätt med genomgång, film och rast och övningar så det gick bra, lite segt var det men det kan jag leva med :) De andra lektionerna gick fort och vi fick till och med sluta tidigare på sista lektionen idag så slutade 12:45 i stället för 13:10 så det var nice. Då gick jag ner på stan med en kompis och sen åkte jag hem med 13:40 bussen så var hemma tidigt ändå i dag :) Så skönt :) När jag kom hem lade jag mig och sov på soffan och gud vad skönt det var, hade inte tänkt at sova så länge men sov typ mellan 3 och halv 5 :S  Sen blev det stöda hos Lill-Älsk och plugga och fixa lite, sen blev det mat och sen gick jag och mamma till min sysslin för hans dotter fyllde år i dag så har käkat tårta :)

Nej nu ska jag föröska gå och lägga mig för jag har ju mindre sovmorgon i morgeon eftersom jag ska prova och beställa studentmössa kl 9:15 i morgon.. annars hade jag börjat kl 10. Men men det blir nog nice. Sov gott alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0