Inte min dag..

Inte min dag i dag känns det som. I morse var det jobbigt att gå upp, jag hade hunnit med bussen hem som gick 13:00 om inte läraren hade babblat så länge, jag var bombsäker på att jag hade körlektion i morgon men den var tydligen i dag så där rök typ 400 spänn och när vi skulle åkta till affären startade inte bilen så det blev en prommenad, okej det var ju faktiskt bra för både miljön, mig och mamma :P När vi kom hem och efter att vi hade käkat och mamma hjälpt mig lite med pluggandet så jag fick klart min svenskauppgift så skulle jag göra lite på mitt projektarbete men då inser jag att jag har tappat bort mitt usbminne med i stort sett hela mitt projektarbete på! :'(  Men men förhoppningsvis hittar jag det snart.. Nu ska jag nog snart gå å se lite tv eller något,, känner för att pyssla lite men jag vet inte med vad ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0