ingen hemfärd -.-'

Igentligen var det meningen att det skulle bli hemfärd till västerås i dag men så blev det ju inte. Svärmor smsade och sa att det var klass 2 varning för snö och blåst, snöstorm, och hemma hade de typ med snöstorm så vi bestämde oss för att åka i morgon bitti i stället. Typ en timme senare efter sms å samtal slutade det snöa här och har inte snöat på hela degen först nu när det börjat igen för en stund sen. Hemma i västerås har det också slutat snöa nu. Jag so ville åkt hem i dag. Men men har iallafall fårr köra på isen i dag med. Massa kul :D Måste bara bli lite bättre på att ratta tillbaka efter jag liksom stoppat sladden på bilen.. Kanske får åka lite mer senare men nu är det paus för upphängning av avgasrör och så ska vi åka till någon som ska fixa något med däcken,, det är obalans... Jag måste lära mig mer om bilar. Nu ska jag gå ut till älsk på logen och så kanske jag lär mig något hehe ha det så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0