hemma från plugget

Då sitter jag här igen. Hemma från skolan. Det funkade inte att gå i morse. I går kväll packade jag skolgrejerna och gjorde i ordning men sen i morse var det stopp. Det blir som om jag blir delad i två personer, eller att jag har två viljor och den dåliga vilja där jag vill stanna hemma är starkast. Jag vet ju att jag vill fixa skolan och ta studenten i sommar men ändå blir det att jag stannar hemma. Det är som om jag själv med någon vilja som inte är min egen tvingar mig att stanna hemma.

Nu ska jag  gå och käka lite och sen blir det lite prommenad till faster och affären. Sen ska jag plugga terori till körkortet och försöka göra klart den där satans jävla svenskauppgiiften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0