bla bla blä

Sitter fortfarande i skolan, fast nu har jag slutat.. Slutade vid 13 tiden. Kussen slutar inte först kl 15 och kommer inte vara i stan först närmare fyra -.-' Jag skulle gått å badat själv så hade jag varit hemma typ till kl 15 fast det är trevligare med sällskap :) Jag har inget plugg med mig heller så jag kan inte plugga, jag skulle kunna gå till körskolan en stund men ajg känner inte riktigt för det i dag. Var där i går och jag tänkte sätta mig lite med Bonniers trafiskolan på datorn när jag kommer hem.

Var upp till syon unyss och kollade om det fanns nå intressanta broschyrer om plugg. Är faktiskt lite sugen på att plugga vidare men jag vet inte till vad. Socionom låter lite lockande men då måste jag läsa matte B först... men men får ta det till nästa höst för i sommar ska jag fan bara ta hand om mig och göra roliga saker och om jag får ett sommarjobb eller så så ska jag jobba... Det känns som om jag sagt allt det här redan... Skit samma...

... Äsch nu skiter jag i det här. Ses någon gång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0