Sammanfattning av helgen

Jahapp i fredags blev det ju matlagning och packning. I lördags vart det en tidig morgon och färd till Gustavsvik äventyrsbad :) Det var en mycket trevlig dag trots huvudverk. Och gud vad trött jag blev! Men det var verkligen en härlig dag tyckte jag. På eftermiddagen vid 16 tiden lämnade jag och Älskling Örebro för att åka hem till Värmland. Blev ett stopp i karlstrad för att handla lite. Sen åkte vi vidare och hamnade hos Älsklingens kompisar. vart lite snabbfika och sen följde Älsling med ut i lagården och fixade lite vad de nu gjorde. Själv blev jag kvar inne i huset och kollade på tv och pratade med mamman i familjen :) Mycket trevlig det med :) När pöjkarna kom in blev det mera tvtittande och pratande och lite korv med bröd innan hemfärden. Väl hemma i Värmland blev de en dusch och sedan vart det till att gå och lägga sig. Både jag och älsk var rejält trötta.. I dag har vi tagit det lungt, sov länge, frukost, slappat, en tur in till stan för att handla lite, laga mat, tv lite data och så har vi spelat kort. En skön dag. NU blir det snart wallander och sen blir det sängen för älskling iaf.. han går nog och lägger sig vid 22 nyheterna då han ska upp och testa jobba i morgon, han har ju varit smart nog att skada foten och varit sjukskriven ett tag men nu ska han prova jobba i morgon, hoppas det går bra även om jag vill att han ska bara hemma denna vecka med då jag är här på besök ;P Jag kommernog se hela Wallander. I morgon vet jag inte vad som händer, det får vi se då. Nu ska jag krypa enr hos älsklingen i soffan och mysa. Ha det gött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0