:S

I morse var det trögt att gå upp men annars i veckan har det gått ganska bra tycker jag. Var i  skolan men gick hem efter lunch. Känner mig hängig och har lite ont i huvudet. Har iaf börjat med min svenskauppgift så jag ska få den klar men nu har jag fastnat med den så stängde ner, får fortsätta i kväll. Var ner på stan en sanbbis med M på lunchen i dag,hittade en fin tunika jag blev sugen på.. Och  så vill jag ha ett ugglehaslband från Lindex.Fundderar på att köpa dessa men måste kolla över min ekonomi ^^ Jag har ju sagt att jag ska försöka spara så mycket som möjligt nu och inte handla massa kläder och nästa helg ska jag och älskling fira alla hjärtans dag med middag och spa så då går det ju åt en hel del pengar men det ska bli förbaskat skönt och msýsigt. Hoppas på en toppeneftermiddag/kväll då. Men nu ska jag vila en stund och se om jag känner mig bättre sen. Då kanske jag kan städa och fjäska till mig lite extra pengar fårn mamma ( vilken hemsk unge jag är xD ) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0