Kvälls stress ^^

Middagen blev riktigt god, iaf enligt mig och de andra verkade inte ha något dåligt att säga om den heller.
Just nu håller jag på att packa för fullt, är bara lite skolsaker kvar att packa ner,, och lite kläder som ligger i todktumlaren för tillfället. Har bara ett problem. Skulle ju låna en film av en klasskompis till en skoluppgift men hon sitter fast i bilkö efter en trafikolycka så jag och Älskling kan inte åka in till stan och hämta filmen och älskling är redan dötrött och har gått och lagt sig typ.. Får nog skippa den eller göra den typ på måndag kväll... Men men nu ska jag packa klart sen hoppa in i en dusch för att sedan se om kompisen ahr kommit någonstans eller om jag ska gå och lägga mig. Får nog skippa min plan om soffmys och se på film i kväll då vi ska åka 08:00 häriftån i morgonbitti. Hadet mysigt i sängen och sov riktigt gott i natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0