Fredagsmys :)

Kom hem från plugget och blev uppmött på stationen av kusinvitamin. Mycket trevligt, gick hem till mig och skulle baka kladdkaka men det fanns inga ägg men efter ett samtal och lite väntade kom 6 ägg leverarade med min älskling :) Så då satte vi igång att göra kladdkaka och satt och pratade och senare fikade vi kladdkakan, mycket trevligt, länge sen jag och kussen sågs :)  Nu ska jag snart laga mat bara pappa blir klar vid diskbänken. i kväll serveras baconlindat fläskfile med hemmagjord klyftpotatis och någon sås. Hainte bestämt vad för sås än :P Efter käket blir det nog mys på soffan med en trött älskling. Kanske ska in till stan en snabbis och låna en film av en kompis till ett skolarbete jag ska göra på lovet -.-' Jag nåste även packa och göra massäck till i morgon. i morgon blir det till att åka till Gustafsvik och bada med kompisarna och sen bär det av hem till Värmland (och älsklingen) och då får jag även tröffa min lurvtuss Winston :) Ska bli skönt att komma bort lite. Nu ska jag sätta fart med middagen. Ha det mys !

Lurvtussen <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0