Nyårslöfte !

Då var det snart dax för att avlägga nyårslöftet. Vad har ni för löften? Mitt löfte är att få ordning på mitt liv. Jag ska gå ner i vikt och komma i bättre form för att orka mer och inte skada min kropp. Jag vill kunna leka med mina framtida barn och inte få massa sjukdommar som diabetes och hjärtsjukdommar då det finns en del i släkten. Jag ska inte sätta några förbud så som att inte äta godis osv, fördet fungerar inte iallafall. Jag ska bara minska ner på sötsaker och onyttigheter och röra på mig mer. Det är nog det som är det största felet, att jag inte rör mig så mycket. Och kommer min plan som jag har nu inte att fungera så får jag väl ta tag i det problemet då. Att kanske acceptera att jag inte kan bli smalare. Men nu ska jag göra ett helhjärtat försök och verkligen satsa allt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0