Måndag igen då !

Ja då var det måndag igen, ingen bra morgon men haft en bättre dag i dag iaf. Har hunnit med mycket i dag. Jag har städat förrådet så att det nu går att gå in i det och så har jag plockat upp alla tomtar och fixat lite julpynt. Klippte även djurens långa klor i dag, både katten och råttorna hamnade i klosaxen. Nu i kväll blev det även en tur till Töcksfors för att handla sista julklappen och så blev det lite matshopping. En sväng till svärfar för att lämna tillbaka lite burkar och en resväska och här är jag nu, hos svärfar. Blir väl strax hemmåtfärd så älsklingen kan gå å lägga sig. Han är trötter han !
I helgen var jag ju hem till V-ås och stod på julmarknaden. Det var kallt ! fast jag hade klätt mig och så var det jättkallt. Det gick inte så bra som jag hoppats och var mindre folk än det brukar vara tyckte jag men jag är helt nöjd med resultatet. Har en del smycken och grejs över som fortfarande är till salu. Kommer bilder  och så när kamerabatteriet laddat klart kunde inte ta kort på de som var kvar för batteriet dog precis då -.-' På lördagskvällen blev det även en tur till kyrkan för att se på luciatåg, det var rätt mysigt men hade velat stanna hemma och bara legat på soffan. Man fick lite mer julstämmning för en stund iallfall. Efter lucian blev det hem och god middag med mys.
Nej nu väntar tvsoffan en stund innan hemfärd. Ha det gött !  // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0