Jul jul strålande jul.. eller inte !?

Jahapp, då börjar julen lida mot sitt slut typ. Hoppas ni alla haft en bra jul. Min har väl inte varit en sån där drömjul. Humöret har varit i botten och "topplocket" har flugit några gånger men är otroligt glad och tacksam över att Älsklingen följde med och "skjutsade" mig hem till V-ås och till Ramnäs. Det var det bästa på hela julen tror jag,, fast i kväll har det också varit en toppenkväll mycket trevligt och skratt och nice julklappar även om min dag började på botten. Ska uppdatera med lite bilder vid senare tillfälle. Kanske i morgon eller någon annan dag. Får se vad som händer. Har ju mor och far på besök några dagar. De kom i morse och åker nog hem på tisdag tror jag. Bästa julklappen jag har fått är nog (än så länge) Zumba till Wii. Har inte testat det än. Fick även ett anant fitness "spel" som verkar bra. Ska verkligen försöka komma igån ordentligt med träning och motion. Det har ju gått ganska bra här före julen med att ändra lite i kosten och så.  Nej nu ska jag inte uppehålla din dyrbara tid längre för nu ska jag gå och spela wii med de andra tror jag, eller övertala dem att titta på en film eller tv och bara mysa. Längtar till torsdag då  " "gamla" brud gänget" kommer på besök och jag ska leka "halv åtta hos mig fast klockan 18 hos mig" med dem ;) Då hemma i V-ås. Men ha det gött och kika in snart igen // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0