Fredag :)

Äntligen fredag ! Ska bli skönt med helg, synd bara att helgerna är så korta och att min sovmorgon i morgon har försvunnit -.-' Ska med några vänner till Vara (tror jag det var? ), jag ska med för att jag ska övningsköra, annars hade jag väldigt gärna stannat hemma eller åkt till Karlstad. Skulle behöva åka till Panduro eller liknaden då jag behöver få tag i läderband ganska snabbt, det var slut på lager på hemsidan där jag brukar beställa ifrån. Jag har fått en liten "beställning" på armband men just läderbanden jag behövde var slut hemma hos mig, så typiskt !

Nu sitter jag på praktiken och har lunchrast. Tänkte jag skulle försöka mig på ett teoritest men kommer inte ihåg mina inloggningsuppgifter så får kanske göra ett när jag kommer hem om jag hinner. Har lite annat planerat, bla att städa burar och kattlåda och sen dammsuga och fixa lite för att sedan laga en go middag för en myskväll. Känner att jag behöver det nu. Ska även låta mina små gullisar (råttorna) komma ut och få lite mer aktivering, funderar på att de ska få simma lite i kväll :) Har hittat en back som är lagom för dem att simma i då vi inte har något badkar. Ska bara komma på något som de kan ha i och hoppa upp på så att de inte behöver simma hela tiden... Måste även hinan med och virka lite, ska virka babytofflor i stil med converse skor som jag tänkte min kusins baby skulle få till jul. Tycker de tofflorna är så otroligt söta men har ju ingen bebis att ge dem till förutom kusinens. Vill ha tofflorna klara i helgen så att jag hinner skicka hem dem till mamma då jag antagligen inte kommer hem i jul :'(

Nej nu väntar jobbet snart igen, ha det gött alla ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0