vackert väder ;P

Solen skiner som bara den utré och på teven är det adoptionsprogram, så gullit med bebisar! Nu är det lunch för min del, potatis, sås, grönsaker och hamburgare, smaskens! Händer inte så mycket i dag. Blir nog en slappardag men måste ta reda på berget av disk som står på diskbänken. det får blir efter jag ätit.

I går kom Aladdin hit. Min lilla luvtuss. Tyvärr supertovig men det ska vi fixa på torsdag. Just nu tar kissen och jag det bara lungt så kissen får bo in sig hos oss i stället för ute på landet i Älsklings förra hus där de bodde. Men u är det nya tider och nya tag! det gick bra med kisse i går kväll och i natt men nu ligger han bara under sängen och vill inte komma ut "/
Kisse har hittat en plats där han kände sig ganska trygg, det här täcket känner jag igen och det luktar "hemma"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0