Fredag ..

Regnet öser ner och det har de gjort i stort sett hela dagen. Inget körande av flyttkartonger för svärfar, de hade blivit asblöta i allt regn. Hoppas det inte regnar i morgon då stora flyttlasset för svärfar går och på kvällen ska det bli kräftkalas hos svärmor :) Undra vad jag ska ha på mig, hoppas jag har fått med mig nå lite finare kläder i mitt flyttlass :P Men det blir nog bra. Känns som om det kommer bli en jobbig och stressig dag i morgon och jag har många tankar som far omkring i huvudet. Vet inte vart jag ska ta vägen, känner mig mest i vägen bara. Hoppas lite på att det blir en kväll med älskling och mig i lägenheten så jag får lite lugn inför i morgon.. Vi får se hur det blir för just nu vet jag inte vad jag vill heller. Bara jag får vara med min Älskling så blir det nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0