Sthlm :S

Jahapp, solig dag i dag med :) Började skolan klockan 8 i morse med två timmars föreläsning och sen har jag gjort prov. Nu sitter jag och väntar på att Sara ska sluta sin lektion så vi kan gå och äta lunch tillsammans. Sen ska jag nog sätta mig ute i solen en stund. Kl 13 bär det av mot Stockholm med skolan. Vi ska till Dramaten och se på teater och grejs. Vi ska se Romeo och Julia. Den är 3 timmar och 15 minuter, jobbigt att sitta still så länge !  Kommer hem sent i kväll någon ång, typ runt 12. Tur att jag blir hämtad av mamma eller pappa så man slipper åka buss. Bussen hade inte gått först runt 1 på natten.. Känns faktiskt ganska roligt att åka till Dramaten. Hur ofta gör man det liksom? För mig känns det som "once in a lifetime" (ursäkta om jag stavat fel eller så men min engelska är ju som den är :P )

I morgon kommer älsklingen hit igen :) Längtar så efter honom ! Blir nog varma mackor och film mys på kvällen. På lördag blir det ut med kompisarna.. Ska bli nice !

Nej nu ska jag se om jag hittar något annat att fördriva tiden med. Ha det bra ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0