Värmland <3

Då är man äntligen hos älsklingen igen! Så skönt. Kom hit i går kväll efter en 4,5 timmars trist bussresa utan musik, Duktig som jag är har jag ju slarvat bort både mp3n och hörlurarna till mobilen :( I dag har jag inte gjort något speciellt, kollat lite på tv, käkat och pluggat lite. Nu sitter jag här och grejjer lite, ska snart gå å plugga igen. Snart kommer nog älsklingen hem också !

Skulle försöka vara duktig i morse och gå upp och äta frukost med älskling men det gick ju inte så bra.. Var skit trött och halvsov men sen efter älskling gått så blev jag typ superpigg ett tag :( Och i natt höll jag fan på att skita på mig när katten kom och lade sig på mig, fan vad rädd jag vart! 

Men men nu ska jag sluta skriva och plugga! Harre !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Värmland är grejer! ;) Även om man står på gränsen till Närke bo så har man ju också sin älskling i värmland. :D

2010-09-10 @ 15:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0