Vänner å sånt ;)

Vad fan skulle man göra utan sina vänner? Vad fan skulle man ta sig till?
Det är inte alltid jag är glad och så och är snäll mot er, det har väl kanske varit väldigt sällan nu den sista tiden men ni ska veta att jag verkligen älskar er och hur mkt ni betyder för mig och hur mycket ni hjälper mig här i livet. Jag är verkligen evigt tacksam till er ! <3  Ni finns alltid där i vått och torrt, det finns alltid någon man kan vända sig till om man behöver hjälp, det är inte alltid man får den hjälpen man önskar, men det är iallafall någon som bryr sig! En utskällning kan också vara ett bevis på att man faktiskt bryr sig om en person, fast det kanske inte är det bästa att ge och för höra när man är ledsen eller upprörd. Men det är bättre än att ingen ser en och inte bryr sig alls! Och oftast om den kommer från en sann vän så löser man det efter och får en förklaring. Man kanske gjorde personen rädd och då skällde den ut en istället för att trösta en, jag tror jag är rätt bra på att få såna utskällningar.. vad ska jag skriva nu då??
Nu känner jag iallafall att det är på gång. Nu kanske det verkligen går att fixa det här, fixa mig. Nu kanske jag kan fixa allt. Nu när jag vågat prata mer om det jobbiga och bett om hjälp. Det känns som om det är nu det gäller, att nu funkar det. Men jag behöver fortfarande erat stöd och hjälp, det är klart jag kommer att fortfarande ha mina svackor men det blir lättare att komma upp ur dom! Och om jag inte finns där för er, så snälla säg det till mig! Om jag inte vet vad som är fel kan jag inte fixa till det så att det blir rätt, så det blir och känns bra.  En äkta vän säger till om det är något som är fel. Även om det kan bli lite turbolent ett tag men om man har en sann vän så går allt att lösa.

Tillsammans kan vi nå stjärnorna !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0