skooolan

Sitter i plugget nu. Har lunchrast. Seriöst jag är fan mer beroende av datorer och speciellt internet än vad jag tror att jag är! Känner mig liksom typ.. maktlös? nu när internet hemma inte fungerar. Jag kan inte  tex skriva blogg, jag kan inte kolla bdb, jag kan inte kolla saker till skolan osv. Blir fan frustrerad! Men men.. Har lust att åka hem från plugget men nu har jag bara bästa lektionen kvar. Sen ska jag gå och leta efter mitt busskort som jag tappade på stan igår när jag var och fikade med Limpan. Sen ska jag till skolsyster på möte typ och sen blir det körskolan för teorilektion!

I går var det en ganska okej dag, iaf på eftermiddagen. Va i plugget fast jag inte ville och HM och kappahl och jag köpte en kjol som jag letat efter länge och äntligen hittarde i rätt storlek :D och så vart det ett par nya leggins. Införskaffade även gymkort på skolan så jag och D kan gymma och hålla igång i vinter :) Nu ska vi kämpa ! Jag måste sluta säga det där.. det är som det där man ska inte ropa på hjälp i onödan för då kanske man inte får hjälp när man verkligen behöver den. Kämpa börjar bara bli liksom ett tomt ord när jag säger det...  Jag var även och röstade i går :) Rätt coolt xD

I morgon är det halvstudiedag och skolfoto. Sen på eftermiddagen/kvällen ska klassen hem till en i klassen och vi ska käka tacos, det blir nog trevligt. Nu ska jag skriva ut en "lathund" till projektarbetet och sen springa i väg till lektionen.  Harre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0