Sitter i plugget

Sitter i plugget och degar. Väntar på att religionen ska böja, tror den börjar 10:50 ^^ Har varit på handledarträff för projektarbetet nu på morgonen så därför jag redan är här. Senare i dag ska jag till skolläkaren och se vad han säger om mit onda knä... Längtar tills i kväll då jag får träffa älskling i gen.

Haha i morse när jag satt på bussen i godan ro så tänkte jag att jag skulle lyssna lite på musik nu när jag har lånat älsklings mp3 men sen så tänkte jag "nej jag ska spara på batteriet tills på eftermiddagen" och då kom jag på att jag glömt sladden till mp3 hemma :( Men som tur är har jag en snäll pappa som ska komma hit med den sen så att jag kan lämna tillbaka sen till älsk :P  Efter plugget blir det en sväng till New Yoker där jag ska shoppa  tröjor jag hittade i går när jag var där. Sen ska jag gå ner till stationen och vänta på att buss 888 mot Oslo kommer :) Tror jag ska ta en fika medans jag väntar... Men nu ska jag gå mot lektionen tror jag, skriver kanske en sväng senare !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0