Men fan!

Ja vårta internernet är knäppt så kommer inte in när jag vill och i skolan har jag inte någon tillgång till datorer så det kanske inte blir inlägg så ofta nu ett tag framöver. I lördags morse bar det av till stugan. När vi kom fram blev det frukost och sen ut i skogen och plocka lingon. Jag tröttnade efter ett tag och  fotade lite i stället. Sen gick jag hem och började med maten. På eftermiddagen blev det en lång sovstund, jag som aldrig sover på dagen :S På söndagen blev det lite teroriplugg till körkortet och sovmorgon, sen hem.. På kvällen hände det väl inget speciellt, deppade som vanligt.

I morse ville jag inte gå till skolan, men gick i allafall. Jag vet inte varför det blir så, det bara liksom blir så helt enkelt... Efter plugget mötte jag D på stan en sväng och sen bar det av till körskolan för min första körlektion där. Det gick ganska okej tror jag. Det kändes bra iaf. Hem å käkade, hoppa i ett bad och sen kollade jag på Bigest Loser sverige, och det var dumt gjort för nu mår jag skit. Jag är så dålig, Jag bara klagar på mig själv och min kropp men jag tar fan aldrig tag i mina problem. Det funkar kanske en vecka men sen händer inget igen. Jag orkar inte med det själv helt enkelt. Jag vill  ha ett rsultat på engång ananrs tröttnar jag, jag får aldrig något resultat och jag vet inte varfö men jag har inte motivatinen helt enkelt, för jag vill ju men min vilja duger väl helt enkelt inte.. jävla skit! Pallar inte med det här längre, ska försöka göra lite andra grejs nu medans internet funkar. Hörs någongång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0