Kalla fingrar

Sitter i biblioteket på skolan och har skrivit lite till projektarbetet mitt så nu är mina fingrar iskalla :(  Jag har även skrivit in ett recept på receptbloggen (så kika in där: http://annaendelavvarlden.blogg.se/recept ) som jag tänkte baka i kväll. Ska även baka lite fikabröd till helgen. Men först när jag kommer hem ska jag nog lägga mig på soffan ett tag eller börja lite med leran jag köpte här om dagen :) Har varit på apu:n i dag, det har gått bra, mår ganska okej i dag. I går kväll vart det en sväng på krogen. Inte riktigt min grej det där med krogen,, nje jag går nog hellre ut å käkar och tex bowlar eller går på bio eller något eller bra är hemma å har typ "fest" eller bara hänger med polers, sånt där med att dansa å så är inte min grej, jag är den där typiska soffsittaren/göm dig i ett hörn typen :P  Ska till bra mkt innan jag står på dansgolvet. Så snart går bussen hem och så blir det vänta åp att morsan sluta, lite handling och sen baknig :) Men men, harre gött där ute, sak försöka lägga in lite bilder någon gång. Men det är så jobbigt när jag aldrig har "min egen" dator "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0