Jao :)

Nu har jag varit ute och övningskört :) Gick faktiskt bra! Körde ända hem till faster och parkerade på hennes gård :M Känner mig duktig :) 

I morgon är det äntligen fredag och då blir det slapparkväll och mys i soffan, synd jag inte får träffa älskling bara "/  Saknar verkligen honom skit mkt,, jag har tänkt på en sak om det i dag.. Jag undrar om vi skule typ liksom vara lika kära om vi flyttade ihop eller om vi skulle bli "mindre" kära då ?  Hoppas vi fortfarande typ kommer vara "nykära" fast vi tex flyttar ihop eller så om vi nu skulle göra det någon gång om ett par år eller så.. Det är läskigt med framtiden tycker jag :S Men gud vad jag längtar efter att flytta hemmifrån och få typ fixa ett eget hem å så men ändå är tanken fett skrämmande! Hur ska jag klara av att bo själv tex, ja gillar ju inte att vara ensam...  Men nu ska jag kolla lite om jag hittar något nytt öränge som jag kan köpa (på nätet)  och sen ska jag maila lite å sånt fix. Tur jag får låna fasters dator när jag vill i stort sett :) btw i dag har jag shoppat, eller ja mamma har shoppat åt mig på loppisen där jag har apu, en liten silverfärgad spegel jag ska fixa med, en fönsterlampa och en liten silverfärgad kruka :) Kanske kommer bilder sen någon gång ^^

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, det kan vara så förfärligt, det kan vara så bra"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0