Jahapp

Då sitter man här igen då, vad ska jag skriva i dag då? Har fan inget att skriva.. Vart i skolan i dag, tråkigt, har lyssnat på en sån där politisk debatt. Eller ja, jag var ner och sprang lite på stan med L  under debbaten, var värsta modig då juh ! ( ni som vet vet ^^ ) Har faktiskt varit på bra humör nästan hela veckan :) Hihi man fick värsta söta förpackningen med kådisar från miljöpartiet (A) en liten ask där det stod, "grönt är skönt",  fast det hade varit roligare om det var gröna kådisar i den också haha. När jag kom hem från plugget blev det lite snack med älskling, mat och sen övningsköra ett tag. Efter det kom S hit å vi kollade på fångarna på fortet från igår och time out, sen åkte hon hem.
.....

Nu har jag varit ut å kollat på polarens nya bil, den var nice juh ;P Bästa han har haft iaf hehe  Men nu blir det  lite fix för kvällen sen försöka lägga sig någorlunda i tid. I morron kväll blir det kul kul med brudarna! 
 Sov gott alla där ute !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0