Bowla?

Jahapp,,  sitter vid datan en stund.. Vaknade vid 8 tiden i dag och var ner på toa en sväng, sen kunde jag inte somna om och vid typ halv 9 vaknade älskling så då passade jag på att ge igen lite från igår när han kittlade mig (A) Stackars pöjk !  Efter det blev det frukost och sen hamnade jag framför teven och Disney Channel xD De visade Janne Långben the movie men jag kollade bara på början :)

I kväll ska vi in till "stan" och bowla, det blir nog kul! Älsklings syrra och jag ska slåss om sistaplatsen ;)
Nu ska jag gå å se vart älsklingen tog vägen och fråga om jag också kan göra någon nytta, de håller nämligen på att städa och sånt tror jag..

Ha det gött där ute !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0