varför yttrar jag mig om saker och ting ?

Jag ska nog sluta yttra mig tror jag. Jag säger bara emot mig själv hela tiden och sviker mig själv. Varför ska det vara så svårt? I morse gick det bara inte att gå till apu:n, jag vet inte ens varför. Det gick bara inte fast jag ville igentligen, innerst inne. Så trött på allt. Bokstavligen, nu är jag fan jätte trött alltså fysisk (och psykiskt) både i fredags kväll och i lördags kväll höll jag på att somna på soffan ( eller ja på Älskling ) och i dag har jag varit supertrött fast jag sovit hela natten. Har ont i huvudet och öronen lite till och från, kanske håller på att  bli sjuk? Nej nu orkar jag itne skriva mera, ska nog försöka pyssla lite med men cenitlera elelr kanske slänga mig i ett bad. Ha det gött å kämpa på där ute !


Kommentarer
Postat av: Dessan

KÄMPA <3<3

Känner igen mig själv och kan inget mer än säga är lika piss trött på allt som du är.. men ja vill inte ge upp samtidigt som ja inte orkar kämpa mer..

vart fan ska man ta vägen när man inget vet??

LOVE U!

2010-10-18 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0