varför finns vi igentligen?

Varför finns vi igentligen för? Vad har vi människor för nytta här på jorden igentligen? Vi förstör den ju bara. Vi skräpar ner och spyr ut miljögifter och bara traskar runt.. Känner mig helt onödig. Va fan  är meningen med livet i gentligen?  Vill bara försvinna. Jag är så förvirrad och tom. Jag vet varken ut eller in, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag är så jävla tom. Det gör så ont. Allt gör så ont på något konstigt sätt, det går inte att förkalra det bara känns..  Antingen är jag helt tom innuti eller så är jag fylld till brädden och exploderar snart. Jag vet inte, ont gör det iallafall. Vill bara gå och gömma mig någonstan  där ingen kan hitta mig. Någonstans där jag kan försvinna. Bara försvinna bort.



Så jävla tom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0