tappat motivationen

Jahapp, efter en ganska bra dag så kommer man hem å sätter sig vid datan och pluggar lite. Blev depp. Känner mig värdelös och obetydelsefull. Men har fått ganska mycket gjort på apu uppgiften i dag men nu har jag tappat motivationen och är astrött. Funderar på att gå å lägga mig i ett bad en sväng och sen sätta mig vid teven och sticka <3 Älskar att sticka just för tillfället haha. Vill att min halsduk ska bli klar och sen ska jag sy vantar till, ska bli så fint hoppas jah :)  Men men nu ska jag dra harre !

Kommentarer
Postat av: dessan

nice sida ;)

cooola färger, gjort eget tema?

du e så duktig gumman, som kämpar och pinar dig frammot, vet att du har de jobbit! kämpa<3

finns en plats ledig här om du vill snacka<3<3<3

2010-10-25 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0