tandis

Jahapp, dagen blev inte som jag tänkt då, va iaf till tandläkaren. Först kom det en jättetrevlig sköterska och tog bilder på mina tänder och så, sen kom tandläkaren som var värsta bitchig, kollade på mina tänder max en minut, konstaterade att jag var dålig på att borsta tänderna och typ skällde ut mig sen fick jag en ny tid hos en tandhygienist elllr vad det heter sen fick jag gå hem. Tror detta var mitt snabbaste tandläkarbesök ever! :O Och med den dåligaste tandläkaren, eller inte dålig men den otrevligaste typ :( Hon skulle bara veta... 
Snart har jag förhopningsvis internet hemma igen :) Längtar!

"Det lilla blir stort" - så jävla sant !

Jag vet inte hur jag ska göra. Varför kan ingen bara tala om att så här och så där gör man !? Så jäkla trött på allt vill bara rymma härifrån och försvinna bort. Orkar inte med allt längre..



Hjälp mig blomma igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0