Sova ensam?

I natt när jag hade väldigt svårt att somna så började jag tänka på massa saker, allt mellan himmel och jord. En sak jag kom att fundera över var om man bara håller om den man älskar när man sover liksom i början av ett förhållande typ, liksom när man ät "ny kär". Blir det så att när man är gift och ungarna har ploppat ut, sover man på varsin sida om sängen då ? ...

Jag kommer nog alltid att ligga och trängas med den jag älskar, hällst bli omhållen också. Det är så mysigt. Det känns tryggt. Det finns inget bättre än att känna någon annans lugna andetag, känna värmen från dens kropp (okej i bland blir det lite föra varmt) och höra personens hjärta slå.  Det är nog en sak som jag tycker om väldigt mycket, att lyssna på någons hjärtslag. Det har jag kommit på efter att jag blivit tillsammans med min älskling och han har hållit om mig och jag har lagt huvudet mot hans bröst och hört hans hjärta slå :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0