Humm ?

Varför tänker man så mycket för igenligen? Varför kan man inte bara stänga av hjärnan när man inte vill tänka? Liksom bara tänka på bra saker och sen om det kommer något dåligt eller så så stänger man av det bara, liksom bara plockar bort det.. varför kan jag inte göra så?  Så trött på allt...

I dag sov jag till kl 12:50 då smsade Kusin Vitamin och väkte mig. Sen så har jag städat mitt rum lite och kussen var här å så. Sen så följde jag med henne till skjuthallen och testade skjuta igen. Det gick faktiskt ganska bra.. Trodde det skulle gå sämre faktiskt. Fast det känns som om jag inte kommer börja med det igen.. kanske när jag mår bra och tränat upp bättre fysik och kondition än vad jag har nu. Gick iaf hem från skyttehallen, det var skönt. Sen så käkade jag och hamnade här. Ska snart gå och slänga ihop en kladdkaka och sen städa klart mitt rum, typ dammsuga och sånt. Sen ska jag slänga mig på soffan och käka kladdkaka...

Jag vill, jag vill, jag vill !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0