Hej värmland! <3

Japp i morgon drar jag äntligen! Efter apun sticker jag till min älskling och blir kvar hela lovet. Ska bli så skönt att komma bort ett tag. Okej kommer antagligen ha lite tråkigt på dagarna när älsk är på jobbet, men har ju vovven och förhoppningsvis hittar jag på något att göra och så kanske jag får lite plugg på mailen att göra så att jag kommer ikapp lite i skolan. Nu ska jag snart gå å dammsuga på mitt rum, har plockat undan massa saker och dammat så nu tänkte ja dammsuga lite också så det är fint när jag och älskling kommer hit nästa helg (A) Fast det kommer förstås vara dammit då "/ Skaffa inte mörka möbler för man ser allt damm på engång ^^  Bara man vänder bort ryggen typ en minut och sen är det lika dammit igen juh :(  Men nu ska jag gå å dammsuga sen hoppa i ett bad innan sängen väntar ^^ Var på massage i dag också, det var riktigt skönt fast nu börjar det kännas nästan likadant som innan ingen :(  Men men det var härligt så länge det varade ;) Ha det gött och kika in och slängen kommentar i bland !

Kommentarer
Postat av: dessan

hihi have fun gumman!

hör av dig när du är hemma så kanske vi kan ses nått! MISS U! <3<3

2010-10-29 @ 23:23:32
URL: http://d3essan.gloggagratis.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0