fan för att inte kunna somna

Jahapp, vad gör man när man inte kan sova och det kryper i hela kroppen? Efter ca 2 timmar ger man upp och går och sätter sig vid datan med en skål bana med vaniljsås, min nya drog. Fett gott, ganska onyttigt. Banan, vaniljsås och lite choklad. Jag har varit skit trött hela dagen och höll på att somna på köksgolvet förut i dag men sen när jag väl går och lägger mig då jävlar ska man inte få somna. Uscha! Hatar det! Det känns verkligen som jag har miljarder med myror innanför skinnet och nu börjar jag typ känna mig pigg igen fast jag är övertrött typ så nu tänker jag spela de gamla spelet DX ball tills jag blir trött igen. Jävligt bra tidsfördriv och ganska kul, enligt mig iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0