Apu

Sitter på apu:n och tråkar. Bara två pers här typ. I dag har det varit en händelserik morgon:P Började med att jag försov mig, missade första bussen , spillde tandkräm på linnet och glömde nästan busskortet. Sen så har det inte hänt så mycket mer, jag setat och gäspat hela dagen i stort sett. En timme kvar tills jag får åka hem. Då blir det lite småfix och sen bär det av till stugan och där ska jag vänta på att älsklingen ska komma , sen blir det pusskalas för jag läste på en kylskåpsmagnet här i dag och där stod det

" En puss om dagen,
  är bra för magen "


Så nu vet alla varför de har ont i magen, de har inte fått någon puss!

Men nu ska jag byta stol och sätta mig och gäspa igen, ha det gött i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0