vovven

04:40 ca vaknar jag med ett ryck när vovven åker ner för trappen. Han ramlar verkligen ner för trappen med en massa dunk dunk dunk och tassar som försöker få fäste att stanna. Stackars vovve "/  Det är inte lätt att bli gammal..

Efter det att vovven ramlat har jag lite svårt att somna om och när jag väl börjar slumra till så ringer svärfars väckarklocka och jag vaknar till igen -.-' Sen håller man på att somna igen och då är det älsklings tur att stiga upp. Tur att det blir lungt och skönt så att man kan sova sen när de åkt till jobbet ;) Vaknade typ vid halv 11 sen.. Jag som hade tänkt att jag skulle försöka att gå upp vid 9 iaf men men xD Sen blev det frukost, lite tv, en prommenad med vovven och sen fixade jag disken å nu sitter jag här å väntar på att älskling ska komma hem igen^^ Ska försöka plugga lite om en stund tror jag.. Ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0