plugg, plugg,, plugg,, fan! fan!! FAN!!!

Varför kan man inte bara sätta sig ner och plugga? Varför går det inte att bara säga "nej nu pluggar vi så det blir gjort" och så gör man det? Jag har fan ingen ork, jag försöker verkligen att fixa att plugga men jag tar bara fram böckerna och sen börjar jag göra massa annat som är "mer intressant".. Det funkar bara inte! Sen får jag massa ångest för att jag inte gjort det jag skulle göra för att jag inte orkat och allt blir bara värre.  Jag måste hitta motivation men den finns ingenstans. Inte någonstans ! Och den kommer inte lättare tillbaka när jag lyckats drgit på mig en förkyldning och börjar sova som en kratta igen.. Fan. När ska skiten sluta? Det är inte så långt kvar säger alla men jag ser inte det, jag ser inte hur kort tid det är kvar, jag fattar inte. För mig är det fortfarande en evighet..

Och det blir inte lättare att kunna berätta när ni säger att jag är så duktig och öser beröm över mig, antar att jag är rädd för att ni inte ska berömma mig då eller något. Hur fan ska jag kunna berätta att jag behöver hjälp och erkänna att jag inte är så som ni tror när ni säger motsatsen hela tiden? Fan :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0