suck...

Längtar som fan efter älskling redan, det var typ två timmar sen han åkte hem.. Haft en jätte mysig helg men lite jobbig också. Nu ska jag strax hoppa i ett bad och försöka koppla av lite. Spänner mig mycket tror jag, har ont lite här å där och har ont i huvudet. I fredags blev det hemfärd och vi kom väl inte iväg som planerat som vanligt^^ Älskling slutade tidigare så vi tänkte vi skulle vara hemma här hos mig någon gång typ 17-18 tiden men vi kom inte först typ vid 21 tiden hehe. Vi måste bli lite bättre på att hålla våra planerade tidsplaner eller planera lite bättre så dom håller kanske xD I dag var vi duktiga på att hålla tidsplanen tills älsk skulle åka hem iallafall :)

I fredags när vi kom hit blev det middag och sen mys på soffan. I går (lördag) var vi med mamma och faster till kyrkan och tände ljus på gravarna och sen hem och fika. På eftermiddagen blev det kalas hos kusin och sen hem en liten sväng för att sedan åka in på bio med kompisarna. Först var vi och fikade och sen på bio. Det var trevligt. Vi såg filmen I rymden finns inga känslor, den var ganska okej men hade nog förväntat mig att den skulle vara bättre och roligare på något sett :P Vi åkte också förbi stora kyrkogården i stan, så fint med alla tända ljus vid gravarna nu i Alla helgona helgen. Tycker det är skitfint och mysigt. Och i dag söndag har vi inte gjort så mycket, i morse var vi och hämtade kött hos mammas kusin sen har vi typ bara slappat. Jag och älskling tog en promenad fram till affären en sväng och sen kollade vi på film... Nej nu ska jag sätta fart och hoppa i ett bad och fundera lite sen se på tv. Ha det gött !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0