Små små steg som blir till långa kliv

Allt är en lång väg och det börjar bli dax att gå med egna steg. Att stå på egna ben. Både det lilla i vardagen och det stora att börja bli vuxen. Måste fixa dom små stegen som blir till dom långa kliven ut i världen. Små små steg i vardagen. Små små steg för mig själv, är början på den långa färden.

Dålig start i dag, nu känns det lite bättre. Har varit hemma från skolan idag, kunde inte förmå mig att komma iväg dit. Va till kuratorn på eftermiddagen, det var bra. Nu ska jag städa hos Lill-Älsk och sen försöka plugga lite innan jag tänkte titta på tv i kväll. Tänkte kolla på det där nya programmet om bortskämda ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0