jao :)

Typ dålig dag i dag men ändå rätt bra. Har sovit dåligt i natt så är typ supertrött och har ont i huvudet och så har jag haft ont i magen i dag :( Nu sitter jag iaf och myser med min lilla råttis :) Fast ska lämna henne  buren nu och gå å göra mat. I kväll blir det tacos :D

I går testade jag att sätta upp håret och sminka mig till balen iaf, det vart jättefint och jag vart supernöjd jag som tycker ja är så dålig på det men jag hade kanske lite fel där :) Men men ha det gött där ute å släng gärna en kommentar :) 

Måste fan komma på något intressant att skriva om,, eller kanske ska sluta blogga.... ?  Har bara typ ointressanta och tråkiga saker att skriva om för tillfället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0