Jahapp

Vad ska jag skirva i dag då? Är fan tom på ord nu igen... Men men i går var en lång tråkigt dag, mådde inte så bra. Var uppe och höll älskling sällskap på morgonon, fatta jag gick upp klockan 6! :O  Sen hade jag svårt att somna om igen så kollade på barnprogram till typ halv 9-9 sen gick jag och lade mig i sängen å sov till kl 12. Sen kollade jag på tv typ hela dagen, var ute med vovven en sväng också. Han var knäpp igår föresten, skällde på ingenting å hade sig och sen gick han unt och nosade över hela gården i typ 1,5 timmar.. :S Lite läskigt faktiskt och ett tag trodde jag att han hade rymt för han var spårlöst borta men efter en stund fick jag syn på honom igen..

När älskling kom hem bar det av in till stan till svärmor och åt mat och sen följde jag med älskling på scauter, det var kul. De spelade innebandy och brännbolls-innebandy, det såg riktigt kul ut, synd jag inte hade andra skor så kunde jag varit med på brännbollen :M Sen sov vi hos svärmor och idag sova jag till halv 12 och när jag vaknade avr det helt tomt i lägenheten, hittade en lapp att de var ute å åkte men skulle komma hem innan vi ska gå till badhuset. japp i dag ska jag svärmor och hennes killes dotter till badhuset och jag ska iaf simma. Sen i kväll blir det hem till landet igen, ska bli skönt, trivs som fisken i vattnet där, fast det är läskigt att vara där också.. :P
Ha det gött och släng gärna en kommentar ;)


Saknar älskling "/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0