fredag igen :)

Äntligen fredag igen! Skönt, slutade tidigt i dag och sen var jag med pappa in till stan för att fixa på vinterdäcken på bilen. Hem, fram å handla och sen fixa käk och så har jag gjort efterrätt:) ( se mina recept lite senare ;) ) Köpte vecko revyn så ska hoppa i mjukisbrallorna och sen slänga mig på soffan och läsa lite innan dobido börjar :) 

Har funderat på en sak, varför har vi alla dessa bloggar och bilddagböcker och facebook och allt annat "skit" ? Det är väl ganska typ onödigt igentlgen? Man ses typ aldrg längre och man blir beroende att sitta framför datorn, man måste juh se vad alla andra har för sig! Njae jag håller nog med på "det var bättre förr". Nej nu ska jag gå å slappa ha, det gött i tvsofforna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0